Jesteś tutaj: Start
Nasza szkoła przystąpiła do kolejnego projektu.
Projekt skierowany jest do uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych województwa śląskiego. Jego głównym celem jest przygotowanie dzieci i młodzieży do świadomego przeżywania 40 rocznicy wprowadzenia w Polsce stanu wojennego.
Organizatorem projektu jest Śląski Kurator Oświaty. Partnerzy projektu: NSZZ „Solidarność”, IPN Oddział w Katowicach i Stowarzyszenie ”Dumni z Polski”. Patronat objęli: Jadwiga Wiśniewska Poseł do Parlamentu Europejskiego oraz Jakub Chełstowski Marszałek Województwa Śląskiego.
Więcej informacji o projekcie pod adresem: http://pamiec81.pl/.
We wtorek, 7 września 2021 r. o godzinie 17:00, odbędą się zebrania z rodzicami. Zapraszamy!
Maturalne egzaminy poprawkowe - wtorek 24 sierpnia 2021 r. o godzinie 9:00. Zdający powinni przyjść przynajmniej 30 minut przed egzaminem.
Nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja - wspólnej inicjatywy Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji.
mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które - identycznie jak papierowa legitymacja - poświadcza uprawnienia uczniów do ulgowych przejazdów kolejowych, czy autobusowych.
W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, status użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, nazwę i adres szkoły.
Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których obecnie korzystają z "tradycyjnych" dokumentów: podczas kontroli biletów, przy zakupie biletów do kina itp.
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności "tradycyjnej" legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Unieważnienie będzie mogło być dokonane przez szkołę także w przypadku utraty mLegitymacji na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana (mLegitymacja jest przypisana do kontretnego urządzenia - w momencie zgubienia lub kradzieży telefonu należy natychmiastowo poinformować sekretarza szkoły).
Wymagania sprzętowe - telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0.
Aby uruchomić mLegitymację należy:
Procedura wydawania i unieważnienia mLegitymacja w ZSOiT w Czeladzi (PDF).
Wniosek o unieważnienie mLegytimacji.
Regulamin usługi mLegitymacja szkolna:
https://www.mobywatel.gov.pl/mobywatel.android.mlegitymacjaszkolna.regulamin.2.1.0.pdf
Informacje o usłudze mLegitymacja:
https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna
https://mc.bip.gov.pl/publiczna-aplikacja-mobilna/informacje-o-publicznej-aplikacji-mobilnej.html
https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna
https://mc.bip.gov.pl/publiczna-aplikacja-mobilna/informacje-o-publicznej-aplikacji-mobilnej.html
Bezpłatny Kreator zdjęć do mLegitymacji:
Umundurowanie podstawowe: